Новини Новини

Тренди
хлібо-булочної
галузі
2026

Все більше людей обирають продукти не лише за смаком, а й за користю, і цей інтерес зростає щороку. Чого хоче споживач і якою буде випічка нового покоління?

Останні роки світові покупці зовсім по-новому дивляться на хліб і печиво. Для них це вже не просто їжа, а певний культ піклування про себе.

В Україні також формується попит на корисніші продукти, і цей інтерес стає дедалі помітнішим. 69% світових споживачів* уважно вивчають склад, а понад половина завертає увагу на продукти з високим вмістом клітковини чи білку.

Випічка стала однією з топ-категорій, де люди хочуть бачити більше користі: 36% очікують функціональних рішень саме в хлібі, 35% - у печиві. Тому ті виробники, які зараз впроваджують сучасні рішення, мають шанс вирізнитися.

Популярність клітковини та зернових включень постійно зростає, особливо у країнах з більш дорослим населенням. Люди розуміють ризики нестачі вітамінів і мінералів, обирають продукти для кращого травлення, але при цьому прагнуть зберегти звичний, приємний смак. Через це, світові бренди все частіше виробляють хліб із пребіотиками, багатозернові та високобілкові варіанти, адже вони поєднують усе, що шукає сучасний споживач.

Для пекарів це означає одне: покупець чекає на натуральність, поживну цінність та чистий, зрозумілий склад. Попит на такі продукти щороку зростає на 7% і цей тренд лише посилюватиметься.

Виробники, які вже зараз додають у склад виробів корисні інгредієнти, швидко отримують конкурентну перевагу, а ми в Zeelandia маємо усе необхідне, щоб зробити це легко та технологічно.

*Джерела: GlobalData – Whitepaper Food Health Outlook (2025), FMCG Gurus – Top Ten Trends for 2025 Global Report (2024), FMCG Gurus – Bakery Trends in Europe Regional Report (2024)

Тренди хлібо-булочної галузі 2026